Четвер
02.05.2024
02:31
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Лютий 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Друзі сайту
  • Управління освіти Кельменецької РДА
  • Департамент освіти молоді та спорту Чернівецької ОДА
  • ІППОЧО
  • Міністерство освіти та науки України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Завдання та відповіді на тести ЗНО
  • Методичний портал
  • Все для вчителя математики
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Зеленецька ЗОШ
    Головна » 2017 » Лютий » 7 » Міжнародне порівняльне дослідження якості освіти PISA.
    09:53
    Міжнародне порівняльне дослідження якості освіти PISA.

    Результат пошуку зображень за запитом "PISA 2018"

       Міжнародне порівняльне дослідження якості освіти PISA

     

    2018 року Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів PISA, що проводиться під егідою Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР).

    Проект PISA проводиться кожні три роки, починаючи з 2000. Головним завданням дослідження є оцінювання навчальних досягнень учнів 15-річного віку. Україна долучається до 80-ти країн, що беруть участь у PISA – 2018.

    Уряд доручив Міністерству освіти і науки України забезпечити участь країни в PISA-2018 та визначив відповідальним за його проведення Український центр оцінювання якості освіти та його регіональні підрозділи (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 лютого 2016 р. №72-р«Деякі питання участі України у міжнародному дослідженні якості освіти PISA-2018»). Аналітичний звіт за результатами проекту, а також матеріали для вибірки дослідження готуватиме Інститут освітньої аналітики.

    PISA є унікальним проектом, оскільки дозволяє оцінити не пов’язані безпосередньо зі шкільними програми компетенції учнів з читання, математики та природничих дисциплін. Тестування призначене для оцінювання того, наскільки учень може застосувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях і готовий до повноцінної участі в житті суспільства.

    Інформація, зібрана за допомогою опитування учнів й адміністрацій шкіл під час анкетування, яке проводиться разом з тестуванням, також є цінною й може допомогти аналітикам інтерпретувати його результати: простежити зв’язок між тим, як учні виконують завдання PISA, і різноманітними умовами їхнього життя і навчання.

    Дані, які буде зібрано в результаті участі України в PISA-2018, слугуватимуть надзвичайно цінним джерелом інформації для дослідників, освітян, керівних органів країни, батьків та самих учнів. Програма надасть Україні допомогу як моніторингове дослідження: реальні дані про навчальні досягнення учнів дозволять виявити як позитивні, так і негативні явища вітчизняної освіти, що сприятиме успішному її реформуванню, а отже, і покращенню показників України в наступних міжнародних дослідженнях.

    В Україні учні проходитимуть тестування впродовж 2-х годин, працюючи з одним із 12 тестових зошитів. Примірники кожного тестового зошиту надаються великій кількості учасників тестування для того, щоб можна було здійснити порівняльний аналіз результатів тестування як у межах однієї країни, так і серед усіх країн-учасниць.

    Тестові завдання представлені у декількох форматах: вибір одного з варіантів відповіді, надання короткої і розгорнутої відповідей. У тестуванні надається стимул (текст або уривок з тексту, який презентує реальну життєву ситуацію або розкриває зміст певної проблеми), а також декілька тестових запитань до цього стимулу. Учасники отримують різні варіанти тестових зошитів, у яких комбінуються наявні тестові завдання.

    Учні та адміністрації закладів також отримують анкети, які надзвичайно важливі для з’ясування характеристик учнів та шкіл, які беруть участь у тестуванні. Метою анкет є збір інформації про:

    •Учнів, їхні сім’ї, включаючи їхні економічні, соціальні та культурні надбання.

    •Ставлення учнів до навчання, звичні моделі поведінки в школі та поза нею, атмосферу в сім’ї.

    •Якість матеріальних і нематеріальних ресурсів школи, громадський та приватний контроль і фінансування школи, процес прийняття рішень, особливості відбору персоналу школи, пріоритетні сфери в навчальних програмах, доступність гуртків.

    •Структуру і тип школи, кількість і розмір класів, мікроклімат в школі та класі, різні види діяльності, пов’язані з читанням у класі.

    •Особливості процесу навчання читанню, у тому числі інтерес учнів до навчання, їхню вмотивованість, активність у класі.

    З детальнішою інформацією щодо Міжнародного дослідження PISA-2018 в Україні можна ознайомитися на сайті http://pisa.testportal.gov.ua. 

     

    PISA_-prezentacya-1.pptx [1.85 Mb] 

     

    Переглядів: 427 | Додав: mat | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: