Понеділок
20.05.2024
21:55
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Друзі сайту
  • Управління освіти Кельменецької РДА
  • Департамент освіти молоді та спорту Чернівецької ОДА
  • ІППОЧО
  • Міністерство освіти та науки України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Завдання та відповіді на тести ЗНО
  • Методичний портал
  • Все для вчителя математики
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Зеленецька ЗОШ
    Головна » 2013 » Грудень » 2 » ЯК ТЕБЕ СПРИЙМАЮТЬ ІНШІ?
    23:47
    ЯК ТЕБЕ СПРИЙМАЮТЬ ІНШІ?

    Практичний психолог Пятницька А.В.

    ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ

    «ЯК ТЕБЕ СПРИЙМАЮТЬ ІНШІ?»

    Мета: формування і розвиток настановлення на самопізнання і саморозвиток, розвиток особистісно значущих якостей.

    Завдання:

    • усвідомлення того, як тебе бачать інші;

    • відпрацювання навичок співпраці та формування вміння подобатися, співпереживати;

    • формування адекватної самооцінки.

    Вступне слово ведучого

    Для кожного важливо, як його бачать і розуміють інші. Що в ньому хорошого і поганого? Як показати хороше і що робити з поганим? Сьогодні на занятті ми спробуємо це з’ясувати.

    Вправа «Мій друг сказав би про мене, що я...»

    Мета: відпрацювати вміння позитивної самопрезентації.

    Учасники сідають у коло, кожен по черзі називає своє ім’я і говорить фразу, яка починається зі слів: «Мій друг сказав би про мене, що я...». Висловлюються всі, починаючи з ведучого.

    Вправа «Правила роботи у групі»

    Мета: пригадати правила роботи у групі. Ведучий пропонує назвати одне правило і пояснити його, при цьому праву руку ставить на ліве плече сусіда справа.

    Правила роботи у групі:

    • активна участь дітей у занятті;

    • один говорить — інші слухають;

    • правило піднятої руки;

    • конфіденційність;

    • не оцінювати одне одного;

    • дотримуватися принципу «тут і тепер »;

    • поважати думку одне одного.

    Вправа «Очікування»

    Мета: визначити, що учасники очікують від заняття. Учасникам роздають невеликі аркуші паперу. Тренер просить написати на них, чого саме підлітки чекають від заняття. Після цього аркуші вивішують на дошці.

    Вправа «Тваринка»

    Мета: визначення особистісних особливостей кожного учасника.

    Матеріали: аркуші паперу А4. Кожному учаснику на папері пропонують

    написати ім’я, не обов’язково справжнє. Під ім’ям малюють тваринку і називають її. Після індивідуальної роботи учасники по черзі називають своє ім’я і характеризують свою тваринку. Усі тваринки презентуються.

    Вправа «Біле і чорне»

    Мета: розвивати вміння критично ставитися до себе. Учасники на аркуші білого паперу записують позитивні риси характеру, а на чорному — негативні.

    Обговорення:

    — Що відчували учасники при виконанні цього завдання?

    — Які риси характеру було важче виділити?

    Вправа «Супермаркет»

    Мета: формування навичок самоаналізу, самопізнання, поглиблення знань одне про одного через розкриття якостей кожного учасника. Ведучий розповідає підліткам, що вони знаходяться у супермаркеті, де можна продавати і купувати риси характеру. Після цього він роздає їм по 2 смужки паперу. Учасники на одній смужці записують рису характеру, яку хотіли б продати, а на іншій — рису характеру, яку хотіли б купити. Далі всі учасники по черзі зачитують те, що написали на смужках паперу, і кидають їх у картонну коробку. Тренер перемішує смужки, не дивлячись, витягує по 2 смужки і роздає підліткам.

    Обговорення:

    — Які риси характеру ви змушені були витягнути?

    — Чи можете ви прийняти такі риси характеру?

    — Для чого, на вашу думку, була ця вправа?

    Вправа «Інша думка»

    Мета: розвиток моральних якостей особистості, можливість побачити себе очима друзів.

    Матеріали: аркуші паперу А4, список особистісних якостей. Діти називають по черзі всі пори року й відповідно об’єднуються у 4 групи. Один учасник із кожної групи виходить за двері. Кожна група складає характеристику свого

    представника. Діти запрошуються до класу, і представник групи зачитує їхні характеристики. Вправа закінчується, коли кожен учасник отримав характеристику.

    Обговорення:

    — Що дала вам ця вправа?

    — Із чим ви погодилися?

    — Із чим не погоджуєтеся?

    Вправа «Незакінчене речення»

    Мета: усвідомлення значимості своєї ролі у формуванні соціально психологічного клімату в групі.

    Учасники продовжують речення:

    • Мені притаманні такі риси характеру...

    • Я хотів би, щоб у нашому класі всі були...

    • Мені подобаються такі якості в людях...

    • У майбутньому я...

    Обговорення:

    — Чи важко було говорити про притаманні вам риси характеру?

    — Що дала ця вправа?

    Вправа «Підсумок»

    Ведучий запитує:

    — Що нового ви дізналися сьогодні на занятті?

    — Чи змінили ставлення одне до одного?

    Переглядів: 629 | Додав: mat | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: