УКРАЇНА
СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІІ СТУПЕНІВ с. ЗЕЛЕНА
Кельменецького району Чернівецької області
вул. Головна, 2, c.Зелена, Кельменецького району, Чернівецької області
ПРОТОКОЛ
засідання педагогічної ради
від 26.05.2016 №5
Голова - А. В. Нікула Секретар - A.B. Перепелюк Присутні - 20 вчителів Відсутні: Банар М.В. - сесія
Порядок денний:
1. Про стан викладання основ здоров'я
Москва Н.М. - заступник директора з НВР
2. Про проведення методичної роботи в школі
Москва Н.М. - заступник директора з НВР
3. Про стан викладання біології
Нікула A.B., директор школи
4. Про визначення претендентів для нагородження золотою та срібною медаллю «За досягнення у навчанні учнів 10 класу»
Нікула A.B., директор школи
5. Про випуск учнів 11 класу із школи
Нікула A.B., директор школи
6. Про допуск учнів 9 класу до ДПА
Москва Н.М. - заступник директора з НВР
7. Про переведення учнів 1-4 класів до наступних класів
Нікула A.B., директор школи
1.СЛУХАЛИ:
Москву Н.М. - заступника директора з НВР (доповідь додається) ВИСТУПИЛИ:
Нікула A.B., директор школи. Під час вивчення системи роботи вчителів встановлено, що вони добре обізнані із сучасними вимогами до проведення уроків, знають програму, ознайомлені з методичними посібниками. Всі вчителі мають календарно-тематичне планування предмета.
Учні володіють знаннями про здоров'я та знають як розвивати власне здоров'я, як уникнути захворюваності в різні періоди життя, як уникнути нещасних випадків, як поводити себе вдома, на вулиці, в колективі.
Вчителі беруть участь у проведенні заходів, що пов'язані із здоров'ям дітей: це уроки фізичної культури, проведення обов'язкових фізкультхвилинок.
Задорожняк В.Л. - вчитель початкових класів. Зміст своєї роботи вчителі початкових класів спрямовують на підготовку дитини до свідомого осмислення її поведінки в незвичайних ситуаціях. Уроки мають практичне спрямування і побудовані на засадах інтеграції теоретичних і практичних знань, наповнені статистичними даними щодо нещасних випадків в Україні, надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціального характерів.
Особливу увагу вчителі приділяють виробленню практичних навичок щодо надання домедичної допомоги, безпечної поведінки учнів у школі, в громадських місцях. Усі форми і методи навчання, що використовують вчителі на уроках, спрямовані на формування в учнів моделей поведінки в
Бабій Т.М. - вчитель біології (виступ додається)
Никифоряк С.О. - керівник МО учителів природничо-математичного циклу. На засіданнях методичного об'єднання розглядаються питання: вивчення нормативно-правових документів, теоретичні питання із методики викладання біології; ознайомлення із сучасними педагогічними технологіями; проведення відкритих уроків для вчителів школи, майстер - класів, предметних тижнів, роботи з обдарованими дітьми; проведення тижнів біології та хімії; підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, ДПА.
Москва Н.М. - заступник директора з НВР.
Вчитель біології творчо реалізує зміст програм, вдало добирає об'єкти для вивчення та передбачає у змісті освіти приклади зі свого регіону.
Педагог практикує різні форми навчальної діяльності: групову, фронтальну, індивідуальну, які здійснює в умовах колективної діяльності. Добираючи методи та форми навчання, які б забезпечували реалізацію мети біологічної освіти, педагог віддає перевагу методам самостійного здобуття знань і тим, що спрямовані на реалізацію принципу активності навчання (проблемні лекції в старших класах, евристичні бесіди, пошукові лабораторні роботи, розв'язування розрахункових, логічних і ситуативних задач, виконання індивідуальних завдань, ділові ігри тощо) і сприяють розвитку творчої особистості, формуванню життєвих і соціальних компетенцій школярів.
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Вчителю біології Бабій Т.М.:
1.1 Проаналізувати стан викладання біології, враховуючи недоліки, розробити заходи з їх ліквідації.
Постійно
- Правильно організовувати самостійну діяльність учнів, стимулюючи оригінальні думки, доведення, шляхи розв'язування задач, заохочувати їх до цього.
Постійно
- Ширше практикувати активні форми навчання учнів.
Постійно
- Підвищувати ефективність уроків, використовуючи розвиваюче навчання та створення проблемних ситуацій.
Постійно
- Вдосконалювати форми і зміст позакласної роботи, приділяючи велику увагу підготовці до олімпіад.
Постійно
- Систематично проводити на уроках повторення навчального матеріалу з метою підвищення навчальних досягнень учнів з предмету, підготовки учнів до ДПА та ЗНО.
Постійно
1.7. Сприяти участі учнів в біологічних турнірах різноманітних конкурсах.
Постійно
1.8. Продовжувати працювати у напрямку використання особистісно орієнтованих технологій навчання.
Постійно
1.9. Упроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології. Використовувати комп'ютерні технології навчання.
Постійно
4. СЛУХАЛИ:
Нікулу A.B., директора школи, яка ознайомила з основними вимогами до претендентів на нагородження Золотою або Срібною медалями.
ВИСТУПИЛИ:
Москва Н.М. - заступник директора з навчально - виховної роботи. Зазначила, що за підсумками семестрового оцінювання учнів 10 класу, претендентів для нагородження медалями немає. Перевірка класного журналу 10 класу засвідчила, що вчителі, дотримуються вимог діючого Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОН України від 17.03.15 року № 306 «Про затвердження Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні".
ПОСТАНОВИЛИ:
1.За підсумками семестрового оцінювання учнів 10 класу, претендентів для нагородження медалями немає.
- Заступнику директора з навчально - виховної роботи Москві Н.М.:
- Систематично здійснювати контроль за виставленням тематичних, семестрових та річних балів відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
- Посилити персональну відповідальність класного керівника, вчителів за ведення класного журналу як форми ділової документації.
Постійно
- Вчителям дотримуватися вимог діючого Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОН України від 17.03.15 року № 306 «Про затвердження Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні".
5. СЛУХАЛИ:
Нікулу A.B., директора школи, яка ознайомила присутніх із результатами навчальних досягнень учнів 11 класу. Запропонувала випустити учнів 11 класу зі школи і видати їм атестати про повну загальну середню освіту.
ВИСТУПИЛИ:
Бабій Т.М. - класний керівник 11 класу, Тодорчук Д. Г. - вчитель математики, які підтримали пропозицію директора школи про те, щоб випустити учнів 11 класу і видати їм атестати про повну загальну середню освіту.
ПОСТАНОВИЛИ:
5.1.Випустити із школи учнів 11 класу у кількості 14 учнів:
- Анатій Христину Олексіївну
- Івашкевича Віктора Олександровича
- Іващук Андріану Ігорівну
- Каралаша Антона Анатолійовича
- Козака Олександра Володимировича
- Малу Надію Іванівну
- Манзюк Анастасію Олегівну
- Мельнічика Миколу Михайловича
- Пуюла Івана Валерійовича
- Семешкіна Віталія Андрійовича
- Тодорчука Василя Івановича
- Унгурян Ольгу Янівну
- Чебан Ангеліну Дмитрівну
- Чебана Андрія Вікторовича
6.СЛУХАЛИ:
Москву Н.М. - заступника директора з НВР, яка ознайомила вчителів із порядком проведення ДПА.
ВИСТУПИЛИ:
Мірча Т.Л. - класний керівник 9 класу, яка ознайомила присутніх із навчальними досягненнями учнів 9 класу та запропонувала всіх учнів допустити до здачі ДПА.
Шишковська Т І. - вчитель англійської мови, Коваль A.B. - вчитель інформатики. Підтримали пропозицію Мірчі Т.Л. щодо допуску учнів 9 класу до проходження ДПА.
ПОСТАНОВИЛИ:
6.1. Допустити до здачі ДПА учнів 9 класу у кількості 18 учнів. 7.СЛУХАЛИ:
Нікулу A.B., директора школи, яка проінформувала про навчальні досягнення учнів 1-4 класів.
ВИСТУПИЛИ:
Пасічник - Круглянко О.Д. - класовод 1 класу, яка повідомила про те, що учні 1 класу засвоїли програмовий матеріал (крім Мещук Анни та Тодорчук Тетяни). Запропонувала всіх учнів перевести до 2 класу.
Москва Н.М. - заступник директора з НВР, яка запропонувала, що батькам Мещук Анни необхідно пройти медичне обстеження з дитиною на комісії ПМПК для вирішення питання переходу на індивідуальне навчання. Тодорчук Тетяні у 2016/2017 навчальному році навчатися по індивідуальній програмі з літературного читання та математики.
Задорожняк B.JI. - класовод 2 класу, яка повідомила про те, що учні класу засвоїли програмовий матеріал. Запропонувала всіх учнів перевести до 3 класу.
Ряба І.В. - класовод 3 класу, яка повідомила про те, що учні 3 класу засвоїли програмовий матеріал. Запропонувала всіх учнів перевести до 4 класу.
Перепелюк A.B. - класовод 4 класу, яка повідомила про те, що учні 4 класу засвоїли програмовий матеріал. Запропонувала всіх учнів перевести до 5 класу.
ПОСТАНОВИЛИ:
7.1. Перевести до 2 класу учнів:
1. Андрійчука Давида Миколайовича
2. Бурлаку Марію Петрівну
3. Ганчуляка Максима Олександровича
4. Задорожняк Катерину Анатоліївну
5. Костенюк Антоніну В'ячеславівну
6. Костенюк Поліну В'ячеславівну
7. Кудрявську Ганну Олександрівну
8. Малу Марію Іванівну
9. Мещук Анну Андріївну
10. Моргуляка Володимира Володимировича
11. Павлюк Інну Олександрівну
12. Печерягу Євгена Сергійовича
13. Проданчука Павла Ілліча
14. Ткачук Ангеліну Олександрівну
15.Тодорчук Тетяну Олександрівну
16.Чихарівську Інну Ігорівну
17.Шкурака Михайла Андрійовича
18.Швеця Сергія Сергійовича
7.1.1. Мещук Анні пройти медичне обстеження на комісії ПМПК для
вирішення питання переходу на індивідуальне навчання.
7.1.2. Тодорчук Тетяні у 2016 /2017 навчальному році навчатися по
індивідуальній програмі з літературного читання та математики.
7.2. Перевести до 3 класу учнів:
1. Гелетка Кирила Сергійовича
2. Кочержука Івана Михайловича
3. Куницького Дмитра Дмитровича
4. Лучик Олександру Віталіївну
5. Мельник Інесу Вадимівну
6. Панцерну Єлизавету Олексіївну
7. Партолюк Ангеліну Русланівну
8. Придрика Олександра Васильовича
9. Присяжну Сабріну Рустамівну
10. Проданчука Вітаса Вікторовича
11. Семешкіну Анастасію Дмитрівну
12. Сорочана Андрія Віталійовича
13. Тодорчук Олену Іванівну
14. Чебан Христину Іванівну
7.3.Перевести до 4 класу учнів:
1. Бандуровського Василя Васильовича
2. Берляк Юлію Вікторівну
3. Благодушка Максима Івановича
4. Ганчуляка Івана Олександровича
5. Задорожняк Діану Русланівну
6. Молдована Едуарда Віталійовича
7. Панцерного Євгена Ілліча
8. Паскаря Максима Ігоровича
9. Попову Тетяну Русланівну
10. П’ятницького Владислава Андрійовича
11. Сандуляка Дениса Миколайовича
12. Сандуляка Олександра Ілліча
13. Субаш Іванну Романівну
14. Третяк Анастасію Олександрівну
15. Шкурак Адріану Андріївну
7.4.Перевести до 5 класу учнів:
1. Агапій Анастасію Олександрівну
2. Балацьку Крістину Василівну
3. Гушуляк Ксенію Олегівну
4. Задорожняка Іллю Анатолійовича
5. Каралаша Сергія Анатолійовича
6. Кривоножко Каріну Вікторівну
7. Малу Юліану - Габріеллу Іванівну
8. Малого Івана Володимировича
9. Нікулу Максима Віталійовича
10. Нікулу Тараса Сергійовича
11. Нікулу Яну Віталіївну
12. Павлюка Юрія Олександровича
13. Семешкіна Дениса Дмитровича
14. Шкурак Алісу Андріївну
15. Кочержук Марію Михайлівну
Голова педради A.B. Нікула
Секретар A.B. Перепелюк