Субота
18.05.2024
17:08
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85
Друзі сайту
  • Управління освіти Кельменецької РДА
  • Департамент освіти молоді та спорту Чернівецької ОДА
  • ІППОЧО
  • Міністерство освіти та науки України
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Завдання та відповіді на тести ЗНО
  • Методичний портал
  • Все для вчителя математики
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Зеленецька ЗОШ
    Головна » 2016 » Травень » 29 » ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради від 26.05.2016 №5
    07:57
    ПРОТОКОЛ засідання педагогічної ради від 26.05.2016 №5

    УКРАЇНА

    СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І- ІІІ СТУПЕНІВ с. ЗЕЛЕНА

    Кельменецького району Чернівецької області

    вул. Головна, 2, c.Зелена, Кельменецького  району, Чернівецької  області

    60133 тел./факс: (0 3732) 3-22-16 

    Е-mail:mon_kelm_zel@meta.ua Код ЄДРПОУ 02147262

     

    ПРОТОКОЛ

    засідання педагогічної ради

    від 26.05.2016 №5

    Голова - А. В. Нікула Секретар - A.B. Перепелюк Присутні - 20 вчителів Відсутні: Банар М.В. - сесія

    Порядок денний:

    1.  Про стан викладання основ здоров'я

    Москва Н.М. - заступник директора з НВР

    2.  Про проведення методичної роботи в школі

    Москва Н.М. - заступник директора з НВР

    3.  Про стан викладання біології

    Нікула A.B., директор школи

    4.  Про визначення претендентів для нагородження золотою та  срібною медаллю «За досягнення у навчанні учнів 10 класу»

    Нікула A.B., директор школи

    5.  Про випуск учнів 11 класу із школи

    Нікула A.B., директор школи

    6.  Про допуск учнів 9 класу до ДПА

                                                    Москва Н.М. - заступник директора з НВР

    7. Про переведення учнів 1-4 класів до наступних класів

    Нікула A.B., директор школи

    1.СЛУХАЛИ:

    Москву Н.М. - заступника директора з НВР (доповідь додається) ВИСТУПИЛИ:

    Нікула A.B., директор школи. Під час вивчення системи роботи вчителів встановлено, що вони добре обізнані із сучасними вимогами до проведення уроків, знають програму, ознайомлені з методичними посібниками. Всі вчителі мають календарно-тематичне планування предмета.

    Учні володіють знаннями про здоров'я та знають як розвивати власне здоров'я, як уникнути захворюваності в різні періоди життя, як уникнути нещасних випадків, як поводити себе вдома, на вулиці, в колективі.

    Вчителі беруть участь у проведенні заходів, що пов'язані із здоров'ям дітей: це уроки фізичної культури, проведення обов'язкових фізкультхвилинок.

    Задорожняк В.Л. - вчитель початкових класів. Зміст своєї роботи вчителі початкових класів спрямовують на підготовку дитини до свідомого осмислення її поведінки в незвичайних ситуаціях. Уроки мають практичне спрямування і побудовані на засадах інтеграції теоретичних і практичних знань, наповнені статистичними даними щодо нещасних випадків в Україні, надзвичайних ситуацій природного, техногенного та соціального характерів.

    Особливу увагу вчителі приділяють виробленню практичних навичок щодо надання домедичної допомоги, безпечної поведінки учнів у школі, в громадських місцях. Усі форми і методи навчання, що використовують вчителі на уроках, спрямовані на формування в учнів моделей поведінки  в

     

    екстремальних ситуаціях: на вулиці, в побуті, у транспорті, в лісі, на воді тощо. Практичні навички дітей закріплюються на тренувальних заняттях. Перепелюк A.B. - вчитель початкових класів. Відмітила, що вчителі велику увагу приділяють вихованню в учнів збереження та зміцнення їхнього здоров'я, тому часто уроки основ здоров'я проводяться на свіжому повітрі. Запропонувала всю роботу спрямувати на розвиток в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров'я та удосконалення фізичних, соціальних, психічних і духовних чинників здоров'я.

    ПОСТАНОВИЛИ:

    1. Вчителям Задорожняк В.Л., Перепелюк A.B., Банар М.В.:

    1.1. Вивчити довідку та вжити невідкладних заходів щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з основ здоров'я.

    До 10.09.2016

    1.2. Розробити заходи щодо поповнення навчально - матеріальної бази з предмету з метою повного їх забезпечення обладнанням, відповідно Типового переліку навчального обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів.

    Протягом року

    1.3. 3 метою забезпечення якісної освіти частіше використовувати в навчальному процесі інтерактивні методи навчання, навчальні екскурсії, тренінги, дидактичні ігри, презентації, відеофільми, тощо, запроваджувати в практику роботи інформаційні технології.

    Протягом року

    1.4. Постійно проводити диференційовану роботу з учнями, які потребують індивідуальної допомоги, вести зошити для додаткової роботи.

     

     

    Протягом року

    1. Систематично оновлювати куточки з охорони здоров'я по класах.

    Щомісяця

    1. Активізувати роботу щодо виявлення та підтримки обдарованих дітей, працювати над розвитком творчих здібностей учнів із залученням їх до роботи над проектами, участі у конкурсі - захисті науково - дослідницьких робіт МАН.

    Протягом року

    2. СЛУХАЛИ:

    Москву Н.М. - заступника директора з НВР (доповідь додається) ВИСТУПИЛИ:

    Нікула А.В. - директор школи, яка наголосила на тому, що методична робота в школі в 2015/2016 навчальному році спрямована на підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо створення цілісного освітнього простору. Керівним ядром методичної роботи школи є методична рада. Робота методичної ради школи спрямована на створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, взаємообміну творчими здобутками, пропаганді кращих надбань педагогів. Цьому сприяють різні форми колективної, групової та індивідуальної роботи. З метою якісної та ефективної організації, проведення систематичної колективної та індивідуальної методичної роботи з педагогічними кадрами, в школі функціонує 5 методичних об'єднань:

    - учителів предметів суспільно - гуманітарного циклу, керівник Фишко Г.Г.

    -         учителів предметів природничо-математичного циклу, керівник Никифоряк С.О.

    -         учителів предметів художньо - естетичного циклу та основ здоров'я, керівник Мірча Т.Л.

    -         учителів початкових класів, керівник Задорожняк В.Л.

    -         творча група «Пошук» керівник Коцюбан П.В.

    -         класних керівників, керівник Бабій Т.М.

    Фишко Г.Г. - керівник МО учителів суспільно - гуманітарного циклу. Роботу шкільних методичних об'єднань організовано на засадах диференційованого, особистісного підходів із урахуванням принципів наступності, діагностики, практичної й адресної спрямованості, розвитку педагогічної майстерності та творчого потенціалу.

    Основні форми роботи: педагогічна самоосвіта, керівництв ШМО, наставництво, консультування, участь у тренінгах, семінарах - практикумах, масових заходах, проведення предметних тижнів тощо.

    Адміністрацією школи створені сприятливі умови для плідної самоосвітньої роботи вчителів.

    Никифоряк С.О. - керівник МО учителів природничо-математичного циклу. Аналіз підсумків поточного навчального року дає підстави зробити висновок, що методична робота в закладі є системною і результативною, а рівень фахової майстерності педагогів зріс, але є питання над якими потрібно працювати в   майбутньому:

     

    • інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

    •        недостатня активність педагогів закладу у роботі районних і обласних структурах методичної роботи.

    ПОСТАНОВИЛИ:

    1. Заступнику директора з навчальної роботи Москві Н.М.:

    1. Здійснювати внутрішкільний контроль за результатами роботи МО з подальшими висновками та пропозиціями щодо покращення їх діяльності

    Постійно

    1. Залучати педагогічних працівників до участі в конкурсах педагогічної майстерності, друкацій у педагогічній пресі

    Постійно

    1. Тримати під постійним контролем виконання плану курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі диференційованого підходу; вивчати і аналізувати його результативність.

    Протягом навчального року

    1. Спрямувати роботу педагогічного колективу на покращення роботи з обдарованими дітьми.

    Протягом навчального року

    1. Спільно з практичним психологом вивчити проблеми, які виникають у вчителів та учнів з питань підготовки до ЗНО, обговорити на МО, визначити шляхи їх вирішення, спланувати відповідні заходи.

    До 15.09.2016

    1.6.Висвітлювати  досвід методичної роботи з педагогічними кадрами в засобах масової інформації, сайті управління освіти та школи

    Постійно

    1.7.Сприяти використанню сучасних інформаційних технологій як одному із важливих шляхів оновлення методичної системи та урізноманітнення форм навчання.

    Протягом року

     

    2.Керівникам     шкільних МО в план роботи включати звіти педагогів, які пройшли курси підвищення кваліфікації.

    3.СЛУХАЛИ:

    Нікулу A.B., директора школи (доповідь додається)

    ВИСТУПИЛИ:

    Бабій Т.М. - вчитель біології (виступ додається)

    Никифоряк С.О. - керівник МО учителів природничо-математичного циклу. На засіданнях методичного об'єднання розглядаються питання: вивчення нормативно-правових документів, теоретичні питання із методики викладання біології; ознайомлення із сучасними педагогічними технологіями; проведення відкритих уроків для вчителів школи, майстер - класів, предметних тижнів, роботи з обдарованими дітьми; проведення тижнів біології та хімії; підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, ДПА.

    Москва Н.М. - заступник директора з НВР.

    Вчитель біології творчо реалізує зміст програм, вдало добирає об'єкти для вивчення та передбачає у змісті освіти приклади зі свого регіону.

    Педагог практикує різні форми навчальної діяльності: групову, фронтальну, індивідуальну, які здійснює в умовах колективної діяльності. Добираючи методи та форми навчання, які б забезпечували реалізацію мети біологічної освіти, педагог віддає перевагу методам самостійного здобуття знань і тим, що спрямовані на реалізацію принципу активності навчання (проблемні лекції в старших класах, евристичні бесіди, пошукові лабораторні роботи, розв'язування розрахункових, логічних і ситуативних задач, виконання індивідуальних завдань, ділові ігри тощо) і сприяють розвитку творчої особистості, формуванню життєвих і соціальних компетенцій школярів.

    ПОСТАНОВИЛИ:

    1. Вчителю біології Бабій Т.М.:

    1.1 Проаналізувати стан викладання біології, враховуючи недоліки, розробити заходи з їх ліквідації.

    Постійно

    1. Правильно організовувати самостійну діяльність учнів, стимулюючи оригінальні думки, доведення, шляхи розв'язування задач, заохочувати їх до цього.

     

    Постійно

    1. Ширше практикувати активні форми навчання учнів.

    Постійно

    1. Підвищувати ефективність уроків, використовуючи розвиваюче навчання та створення проблемних ситуацій.

    Постійно

    1. Вдосконалювати форми і зміст позакласної роботи, приділяючи велику увагу підготовці до олімпіад.

    Постійно

    1. Систематично     проводити на уроках повторення навчального матеріалу з метою підвищення навчальних досягнень учнів з предмету, підготовки учнів до ДПА та ЗНО.

    Постійно

    1.7.         Сприяти     участі учнів в біологічних турнірах  різноманітних конкурсах.

             Постійно

    1.8.          Продовжувати працювати у напрямку використання особистісно орієнтованих технологій навчання.

    Постійно

    1.9.         Упроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології. Використовувати комп'ютерні технології навчання.

     

    Постійно

    4. СЛУХАЛИ:

    Нікулу A.B., директора школи, яка ознайомила з основними вимогами до претендентів на нагородження Золотою або Срібною медалями.

    ВИСТУПИЛИ:

    Москва Н.М. - заступник директора з навчально - виховної роботи. Зазначила, що за підсумками семестрового оцінювання учнів 10 класу, претендентів для нагородження медалями немає. Перевірка класного журналу 10 класу засвідчила, що вчителі, дотримуються вимог діючого Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОН України від 17.03.15 року № 306 «Про затвердження Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні".

    ПОСТАНОВИЛИ:

    1.За підсумками семестрового оцінювання учнів 10 класу, претендентів для нагородження медалями немає.

    1. Заступнику директора з навчально - виховної роботи Москві Н.М.:
      1. Систематично     здійснювати контроль за виставленням тематичних, семестрових та річних балів відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
      2. Посилити персональну відповідальність класного керівника, вчителів за ведення класного журналу як форми ділової документації.

    Постійно

    1. Вчителям дотримуватися вимог діючого Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОН України від 17.03.15 року № 306 «Про затвердження Положення про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні" та срібну медаль "За досягнення у навчанні".

     

    5. СЛУХАЛИ:

    Нікулу A.B., директора школи, яка ознайомила присутніх із результатами навчальних досягнень учнів 11 класу. Запропонувала випустити учнів 11 класу зі школи і видати їм атестати про повну загальну середню освіту.

    ВИСТУПИЛИ:

    Бабій Т.М. - класний керівник 11 класу, Тодорчук Д. Г. - вчитель математики, які підтримали пропозицію директора школи про те, щоб випустити учнів 11 класу і видати їм атестати про повну загальну середню освіту.

    ПОСТАНОВИЛИ:

    5.1.Випустити із школи учнів 11 класу у кількості 14 учнів:

    1. Анатій Христину Олексіївну
    2. Івашкевича Віктора Олександровича
    3. Іващук Андріану Ігорівну
    4. Каралаша Антона Анатолійовича
    5. Козака Олександра Володимировича
    6. Малу Надію Іванівну
    7. Манзюк Анастасію Олегівну
    8. Мельнічика Миколу Михайловича
    9. Пуюла Івана Валерійовича
    10. Семешкіна   Віталія Андрійовича
    11. Тодорчука Василя Івановича
    12. Унгурян Ольгу Янівну
    13. Чебан Ангеліну Дмитрівну
    14. Чебана Андрія Вікторовича

     

    6.СЛУХАЛИ:

    Москву Н.М. - заступника директора з НВР, яка ознайомила вчителів із порядком проведення ДПА.

    ВИСТУПИЛИ:

    Мірча Т.Л. - класний керівник 9 класу, яка ознайомила присутніх із навчальними досягненнями учнів 9 класу та запропонувала всіх учнів допустити до здачі ДПА.

    Шишковська Т І. - вчитель англійської мови, Коваль A.B. - вчитель інформатики. Підтримали пропозицію Мірчі Т.Л. щодо допуску учнів 9 класу до проходження ДПА.

    ПОСТАНОВИЛИ:

    6.1. Допустити до здачі ДПА учнів 9 класу у кількості 18 учнів.  7.СЛУХАЛИ:

    Нікулу A.B., директора школи, яка проінформувала про навчальні досягнення учнів 1-4 класів.

    ВИСТУПИЛИ:

    Пасічник - Круглянко О.Д. - класовод 1 класу, яка повідомила про те, що учні 1 класу засвоїли програмовий матеріал (крім Мещук Анни та Тодорчук Тетяни). Запропонувала всіх учнів перевести до 2 класу.

     

    Москва Н.М. - заступник директора з НВР, яка запропонувала, що батькам Мещук Анни необхідно пройти медичне обстеження з дитиною на комісії ПМПК для вирішення питання переходу на індивідуальне навчання. Тодорчук Тетяні у 2016/2017 навчальному році навчатися по індивідуальній програмі з літературного читання та математики.

     

    Задорожняк B.JI. - класовод 2 класу, яка повідомила про те, що учні класу засвоїли програмовий матеріал. Запропонувала всіх учнів перевести до 3 класу.

    Ряба І.В. - класовод 3 класу, яка повідомила про те, що учні 3 класу засвоїли програмовий матеріал. Запропонувала всіх учнів перевести до 4 класу.

    Перепелюк A.B. - класовод 4 класу, яка повідомила про те, що учні 4 класу засвоїли програмовий матеріал. Запропонувала всіх учнів перевести до 5 класу.

    ПОСТАНОВИЛИ:

    7.1. Перевести до 2 класу учнів:

    1. Андрійчука Давида Миколайовича

    2. Бурлаку Марію Петрівну

    3.    Ганчуляка  Максима Олександровича

    4.    Задорожняк Катерину Анатоліївну

    5.    Костенюк Антоніну В'ячеславівну

    6.    Костенюк Поліну В'ячеславівну

    7.    Кудрявську Ганну Олександрівну

    8.       Малу    Марію Іванівну

    9.       Мещук Анну Андріївну

    10.  Моргуляка    Володимира Володимировича

    11.  Павлюк Інну Олександрівну

    12.  Печерягу       Євгена Сергійовича

    13.  Проданчука Павла Ілліча

    14. Ткачук Ангеліну Олександрівну

    15.Тодорчук       Тетяну Олександрівну

    16.Чихарівську Інну Ігорівну

    17.Шкурака Михайла Андрійовича

    18.Швеця Сергія Сергійовича

    7.1.1.  Мещук Анні пройти медичне обстеження на комісії ПМПК для
    вирішення питання переходу на індивідуальне навчання.

    7.1.2.  Тодорчук Тетяні у 2016 /2017 навчальному році навчатися по
    індивідуальній програмі з літературного читання та математики.

    7.2.         Перевести  до 3 класу учнів:

    1.  Гелетка Кирила Сергійовича

    2.  Кочержука    Івана Михайловича

    3. Куницького Дмитра Дмитровича

    4. Лучик Олександру Віталіївну

    5. Мельник Інесу Вадимівну

    6. Панцерну Єлизавету Олексіївну

    7. Партолюк Ангеліну Русланівну

    8. Придрика Олександра Васильовича

    9. Присяжну Сабріну Рустамівну

    10. Проданчука Вітаса Вікторовича

    11. Семешкіну Анастасію Дмитрівну

    12. Сорочана Андрія Віталійовича

    13. Тодорчук Олену Іванівну

    14. Чебан Христину Іванівну

    7.3.Перевести до 4 класу учнів:

    1. Бандуровського Василя Васильовича

    2.  Берляк Юлію Вікторівну

    3.  Благодушка Максима Івановича

    4.  Ганчуляка Івана Олександровича

    5.  Задорожняк Діану Русланівну

    6.  Молдована Едуарда Віталійовича

    7.  Панцерного Євгена Ілліча

    8.    Паскаря Максима Ігоровича

    9.  Попову Тетяну Русланівну

    10. П’ятницького Владислава Андрійовича

    11. Сандуляка Дениса Миколайовича

    12. Сандуляка Олександра Ілліча

    13. Субаш Іванну Романівну

    14.   Третяк Анастасію Олександрівну

    15. Шкурак Адріану Андріївну

    7.4.Перевести до 5 класу учнів:

    1. Агапій Анастасію Олександрівну

    2.  Балацьку Крістину Василівну

    3.  Гушуляк Ксенію Олегівну

    4.  Задорожняка Іллю Анатолійовича

    5.  Каралаша Сергія Анатолійовича

    6.  Кривоножко Каріну Вікторівну

    7.  Малу Юліану - Габріеллу Іванівну

    8. Малого Івана Володимировича

    9.  Нікулу Максима Віталійовича

    10. Нікулу Тараса Сергійовича

    11. Нікулу Яну Віталіївну

    12. Павлюка Юрія Олександровича

    13. Семешкіна Дениса Дмитровича

    14. Шкурак Алісу Андріївну

    15. Кочержук Марію Михайлівну

    Голова педради                           A.B. Нікула

     

    Секретар                                 A.B. Перепелюк

     

     

     

     

    Переглядів: 764 | Додав: mat | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *: